torsdag 2 januari 2014

Another Year, lots of New Dreams...








G.O.D



...fortsättning! 



Önskar jag er alla fina bloggläsare!

Hoppas att ni har haft en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Här på bloggen har det varit tyst ett tag nu vilket varit behövligt. Jag har lagt fokus på annat och roddat inför julfirandet och allt som hör därtill. Lite skönt faktiskt när all julstress och hets är över och lugnet sätter in. Vi har julen kvar här hemma men till helgen åker den ut. Nu längtar jag till ljusare tider och efter krispigt vintervitt.






Ett Nytt År och många nya drömmar.

Ett Nytt År och en nystart på många sätt. Visst är det så!






Själv väljer jag att stanna här på bloggen ett tag till. OCH nya utmaningar har jag antagit också inom jobbet och inom bloggdelen. Alltid lika roligt med nya utmaningar:)!



Liten vas, Ikea, Stor vas, Reptil och fasanfjäder från Blackballon.


Förövrigt får vi se vad 2014 har att erbjuda. Men stora planer och framförallt drömmar har jag och jag hoppas att året blir minst lika fint som 2013.



Jag önskar er alla ett riktigt God fortsättning!



K.R.A.M

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...