onsdag 20 februari 2013

Ljus i mörker - del 2









N.U



...tar vi lill lördag!



Min man har smugit omkring här hemma som en liten katt och portionerat ut mina Ittala ljuslyktor på olika platser här hemma medan jag förberett maten. Ljuslyktorna står i vanliga fall tillsammans som en stor familj (familjen annorlunda kanske;) och jag har i ett tidigare inlägg skrivit om hur fint jag tycker att det är när de står sådär tillsammans. Men självklart är det också mysigt när man sprider ut ljuslyktorna lite här och där. Ljuset speglar sig och det blir fantastiska ljusspel.



Röd ljuslykta Alvar Aalto Collection Flaming red från Ittala.



Ljuslykta Kivi från Ittala och vas loppis fynd.



Bambu vaser loppis fynd, ljuslyktor Kivi från Ittala, stor ljuslykta från Ikea.



Stor vas loppis fynd, liten vas Svenskt Tenn, ljuslykta Kivi från Ittala.



Stor vas Nadia Design, liten vas Tine K och ljuslyktor Kivi från Ittala.



Och visst behöver vi lite ljus i mörkret fortfarande:).




Ha en mysig kväll alla fina!



K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...