onsdag 24 april 2013

Uppåt väggarna i barnrummet...








H.E.J.S.A.N



...alla fina & lill lördag!



Igår var jag på det stora varuhuset i hopp om att få med mig lite svart och guld hem. Ja några saker från gårdagens inlägg fick jag med mig hem men mest blev det en rad impulsköp. Bilder på detta kommer i ett senare inlägg:).

Lillfia ska inom kort flytta ut från vårt sovrum till eget rum och storfias rum ska uppdateras och hur det ska se ut kan man läsa om här. Nu letar jag fin fina bilder till väggarna i deras nya rum. Dessa är mina favoriter just nu...




Foto: Vee Speers

Foto: Vee Speers

Jag gillar fotografen Vee Speers fotografier som finns i affischform hos Fotografiska museets webbshop. Frågan är vilken som är finast, flickan som blåser en bubbla eller flickan med fågeln?



Hos ModelMini...

Foto: ModelMini



Denna affisch är bara för söt Gubben i Månen av Martin Krusche.






Åh, den här älskar jag! Affishen heter Fine little day och är illustrerad av den multibegåvade formgivaren, illustratören, stylisten och stjärnbloggaren Elisabeth Dunke.






Eller varför inte denna söta print av franska illustratören Audrey Jeanne i härligt mjuk pastell.









I feel pretty heter denna söta print av den knubbiga lilla flickvarelsen illustrerad av Anna Grape.






Eller varför inte denna tuffa uggla Hipster Owl också den illustrerad av Anna Grape.

Nu ska jag passa på att vila lite då lillfia som sover nu har blivit sjuk och jag är gräsänkling här hemma. Så bäst att vila när det går!



Ha en riktigt mysig onsdagskväll! 



K.R.A.M











1 kommentar:

  1. Vilka söta bilder till barnrummet. Har funderat ett tag på att förnya väggarna i barnrummet här med och fastnade för både måne och päron här. Tack för tipset!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...