måndag 28 april 2014

Inredning i grått, svart och vitt







H.E.J



...måndag!



Berättade i ett tidigare inlägg här om min kärlek till färg i inredningen och funderar på min totalvänding till att inreda i mer neutrala toner som grått, svart och vitt.

Har jag gått på reklamen i alla fall. Har jag lyckats skapa ännu ett blogghem i svart, vitt och grått. 
JA kanske är det så. Usch hemska tanke!



Foto: Nadias Drömhem



Men även om det vore så så trivs jag jättebra med det och det känns 
ljust, luftigt och fräscht nu till sommaren



Foto: Nadias Drömhem



Ut med det murriga och mörka och in med ljuset.
 


Foto: Nadias Drömhem



OCH färska blommor såklart;)
 


Foto: Nadias Drömhem



MEN visst ska jag erkänna att färgerna finns kvar här och där men inte alls i samma utsträckning och skulle jag sakna dom alldeles för mycket. JA då kan jag alltid plocka fram dom ur gömmorna igen;).



Ha en riktigt skön start på kortveckan kära bloggvänner!


K.R.A.M







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...