tisdag 9 april 2013

Inspiration till sommarhuset...







H.E.J



...tisdag & nya äventyr!



Igår satt jag och letade efter lite inspiration till sommarhuset och snubblade över denna vackra sommarstuga eller lättare sagt vackra sommarhus. Så vackert med sin enkla inredning i vitt, duvblått och rotting. Me like a lot!

Bilderna kommer från Danska inredningstidningen Bo Bedre och är tagna av Tim Bjorn.






Rottingstolarna kommer från Ikea och korgarna från Tine K Home.









Soffgruppen med tillhörande bord och textilier kommer från Italienska Gervasoni. Jag hade personligen velat sett en ljusare duvblå färg mer åt det gråa hållet. Men ack så fint och passar perfekt i sommarstugan.





Jag gillar när man håller inredningen enkel i en sommarstuga. Där ska det inte finnas en massa lull lull och annat som stör utan där ska man kunna andas ut och bara koppla av och precis den känslan får jag av detta vackra sommarhem. 

Ni som har en längtan till havet missade väll inte TV programmet Skärgårdsdröm följt av Hustoppen igår på TV 8. Två program i min smak :).

Nu är det dags att sparka igång denna tisdag genom att lämna storfia på dagis och sedan bär det av ut mot skärgården. Mer om detta i ett senare inlägg ;-))!



Ha det så gott alla fina!



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...