torsdag 25 april 2013

Dagens stilleben...







G.O.D.K.V.Ä.L.L



...i stugorna!



Här i stugan har vi sjukstuga. Så det har tyvärr inte blivit så mycket sol för mig de senaste dagarna och inte så många inlägg på bloggen heller. Tiden finns inte riktigt och därför bjuder jag på några bilder på dagens stilleben via Instagram. Där heter jag nadiasdromhem:).




Vas med Hortensiablommor från Tine K och den stora vasen är Nadia Design.

 


Lampa från Tine K och akvarell målning Lars Eje Larsson.

Den tidigare blåa Hortensian har intagit en grön nyans. Riktigt häftigt! Nu håller jag tummarna att lillfias febertopp lägger sig så att jag kan åka på min inplanerade roadtrip i helgen. Mer om detta kommer det ett inlägg om under morgondagen. Så glöm inte titta in i morgon fredag!


Ha en riktigt skön torsdagskväll!


K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...