måndag 24 juni 2013

Vallmo och dessa vackra sommarkvällar...







H.E.J



...alla fina!



Jag måste bara bekänna att jag älskar Vallmo. De är så enormt pampiga, graciösa och stolta i sitt formspråk och gör sig så fina mot den klarblåa sommarhimmelen just nu.






Lika vackra när bladen trillat av...






...och fina tillsammans med söta små vita hundkex.






Ja vackert är det!

Har även dessa skönheter på mina tapeter Christophe från Sandberg i köket. Älskar dom lika mycket sommar som vinter. Titta här om du blev nyfiken. På tal om Sandberg så har jag många favoriter i deras kollektion och det har kommit en rad nya tapeter som passar bra till sommarhuset. Några av mina favoriter är Flora, Botanica och Elin.






 Ja naturen kan verkligen inspirera. Jag letar ständigt nya former och mönster från naturen till min egen konst och formgivning.






OCH dessa sommarkvällar just nu är bara så MAGISKA med sitt ljus,
sin grönska och sin blomsterprakt.






Snickarboa börjar ta form här. Nu återstår bara taket.






Här sitter jag gärna om kvällen på en av de vallmoröda stolarna och insuper allt det vackra. För visst är det så att vi inte får glömma att stanna upp och njuta för helt plötsligt är sommaren slut.



Men NU njuta!



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...