tisdag 17 september 2013

Lilla snigel akta dig...







H.E.J



...alla fina!


Inläggen lyser med sin frånvaro här på bloggen. Men det var väntat för min del då jag börjat arbeta igen efter en lång mamma ledighet och har mycket att komma ikapp. JA bara det där att komma ihåg alla inlogg har varit ett litet bekymmer.






 Ett av sommarens många loppisfynd.






OCH därinne en liten snigel som sitter fast och inte kommer ur damejeannen.






Måste genast rädda den lilla stackars varelsen. Kanske är det så att vi har någonting gemensamt den lilla snigeln och jag....den instängda känslan.....efter att varit fri så länge. Men nu så känns det som jag börjar komma ikapp en del på jobbet och kan andas lite inredning och inspiration igen ;).



Natti natti kära vänner!

(...och JA jag lovar att jag räddade den lilla snigeln;))



K.R.A.M








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...