torsdag 5 september 2013

The new black...







H.E.J



...alla fina!



Har verkligen hamnat i Pintersest träsket. Så mycket inspiration att man kan sitta i timmar och pinna. Jag har haft mitt Pinterest konto ett tag men inte riktigt fastnat, inte riktigt förstått hur BRA det är. NU är jag fast! Riktigt fast! Som estet och bildpedagog till yrket arbetar jag dagligen med bilder som inspirerar och försöker inspirera mina elever. OCH här finns det verkligen ett myller av inspiration. Ett fantastiskt verktyg! Om du inte tittat in hos Pinterest måste du bara titta in här eller om du vill kika in hos mig så söker du på Nadias drömhem :).

Just idag fastnade jag vid dessa underbara bilder i svart.




























Ha en skön torsdagskväll!


K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...