måndag 21 oktober 2013

Årets färg 2014...






G.R.A.T.T.I.S



...Teal!



Nordsjö har nu presenterat årets färg 2014 TEAL. Här kan du gå in om du vill se deras lansering av färgen. En färg som jag verkligen gillar och som har smygit sig in här hemma mer och mer helt ovetandes om att det är nästa års hetaste färg.






Mest i form av accentfärg på vaser, askar och andra inredningsdetaljer.






Har redan skrivit ett inlägg om kärleken till färgen här och den ursnygga kombinationen tillsammans med senapsgul. Funderar på att få in mer av den kombinationen här hemma.






 JA man kan säga att jag är "hooked for the moment".



Foto: Trendenser


OCH visst skulle det vara snyggt att ha en vägg i kulören men jag är nog lite för feg där och får gott hålla mig till små inslag här hemma. Just nu sitter jag och funderar på om den här skulle passa här hemma. Vad tror ni?



Ha det gott alla fina!


K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...