fredag 25 oktober 2013

Fredag & snart höstlov...





N.U



...tar jag helg & höstlov!


JA kanske inte riktigt då jag ska ner till Göteborg i två dagar nästa vecka med roligaste kollegorna. Jobba lite grann MEN framförallt ha riktigt roligt. I väskan har jag packat ner stentvättad kort kort kavaj à la 80-tal, haremsbyxor à la cracy, läppstift i den mest avskyvärda nyansen, foppatofflor och lite smått och gott. Låter helt galet kanske men vankas det "bad taste" party så går jag "all in";).





Idag bjuder jag på lite bilder som är är allt annat än "bad taste" enligt mig själv.






En av mina favoritblommor. Den vita enkla orkidén Phalaenopsis.






Lyckas alltid så himla bra med dessa. De står sig hur länge som helst och ger 
massor med blommor om och om igen.






Jag förstår inte riktigt vad jag gör för inga vidare gröna fingrar har jag. Men det fungerar visst 
och det är huvudsaken. NU fredagsmys med hemkommen make!



Jag hoppas att ni får en riktigt fin helg!



K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...