söndag 3 november 2013

Tott hotell i Visby...





G.O.D.K.V.Ä.L.L



...alla fina!



Idag har det varit en riktigt mörk och ruggig novemberdag.

Passar på att drömma mig bort lite och letar boende på Gotland till nästa sommar. Klickar runt bland fina kalkstenshus på Fårö som kostar skjortan, MEN vad gör det drömma kan man ju och kanske kanske dyker det där fyndet upp som ingen hunnit se. En vacker och nyrenoverad kalkstenslänga på norra Fårö med havsutsikt och gångavstånd till en helt undangömd privat liten strand för JA inga pengar alls nästan;).

NJA den typen av tur brukar jag aldrig ha. Man får vad man betalar för som min man brukar säga. För er som inte behöver tänka så värst mycket på plånbokens omfång vill jag passa på att tipsa om denna ursnygga bungalow som är till salu här.



Foto: Hemnet


Bungalow 66 ligger vid Tott hotell strax utanför Visby precis intill stranden.



Foto: Hemnet



Jag har själv bott här i en sådan här fin Bungalow på just Tott hotell i Visby och skulle inte tacka nej till ett sådant sommarboende om jag fick möjligheten.



Foto: Hemnet



Riktigt snygg inredning!



Foto: Hemnet



Havsutsikt och promenadavstånd efter havet in till Visby innerstad.



Foto: Hemnet



Perfekt för barnfamiljen med två separata sovrum.



Foto: Hemnet



Foto: Hemnet



Stilrent, enkelt och tidlöst.



Foto: Hemnet



JA jag tyckte det var alldeles perfekt när vi bodde där.



Foto: Hemnet



Riktigt riktigt mysigt! OCH det är säkert lika mysigt höst, vinter, vår som sommar.






OCH har man inte råd att köpa hela Bungalow 66 kan man alltid hyra en precis likadan via Tott hotell. Nu ska jag fortsätta att klicka mig fram i stugdjungeln och drömma mig bort:).



Natti, natti!



K.R.A.M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...