måndag 20 januari 2014

Chhatwal & Jonssons vårnyheter och ett litet tips...







V.Ä.L.K.O.M.M.E.N




...ny vecka!



Jag säger även välkommen till lite vårnyheter från Chhatwal & Jonssons som har setts på bl.a Formex förra veckan. OCH den stora nyheten för i vår är den rosa färgen på deras tyger vilket är en av vårens stora färger.



Foto: Comunicato


Chhatwal & Jonsson är verkligen en riktig kärlekshistoria mellan öst och väst, nytt och gammalt, rustikt och elegans och mellan enkelhet och hantverk.



Foto: Välkommen hem



Nu i nya färger och mönster i en härlig blandning på Formex.



Foto: Välkommen hem



Jag vill även passa på att tipsa er om Chhatwal & Jonssons kommer att höja sina priser från 1 februari. Så passa på att handla dina kuddfodral eller överkast nu, om du har sådana planer inför våren.


 
Foto: Hus & Hem



Själv är jag extra glad då jag har fått reda på att ytterligare en butik i min lilla stad äntligen har blivit återförsäljare av Chhatwal & Johnsson. Det var verkligen på tiden:).





Trevlig måndag!



K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...