fredag 31 januari 2014

Kuddar, kuddar och åter kuddar...







H.E.J



...fredag och helg!



Jag måste nog erkänna jag är helt såld på kuddar. Kan köpa hur många som helst och vill ha nya hela tiden. Inte helt bra för plånboken men en last är ju en last och jag har inte så många andra så jag får väl leva med mitt kuddbegär;)



Foto: Pinterest



 Men nya kuddar kan verkligen förändra hela känslan på ett rum.



Foto: Pinterest



 Rolig och enkelt att byta ut när man tröttnat. Lägga på hög i garderoben och ta fram 
igen när andan faller på.



Foto: Pinterest


Och visst är det roligt att byta färg efter årstid och humör. 


 
Foto: Pinterest



Men det här med kuddar är nästan en vetenskap för en kuddoholic som mig. Att hitta exakt 
rätta färg toner och mönster som matchar eller bryter av på bästa sätt.
 
 

Happy Friday!



K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...