söndag 26 januari 2014

Söndagsbilden...






S.Ö.N.D.A.G



...kväll!



Hoppas ni har haft en fin helg! 

Själv har jag haft en toppen helg med shopping och 40 års kalas på schemat. Det är 
alltid lika roligt att åka till en ny stad och gå i affärer. Jag tycker alltid att det finns 
roligare butiker i andra städer. OCH mycket fint blev det i påsarna:)






Nu laddar jag för ny vecka.






Planerar och lägger schema för att hinna med allt som ska
 få plats i ekorrhjulet kommande vecka.





När det rullar på som mest är det viktigt att stanna upp.






Jag funderar på det där med närvaro efter att ha läst Living by W blogginlägg idag, där hon lyfter Bengt Ohlssons artikel i dagens DN om frånvarons gemenskap.

Man kallar oss för den förlorade generationen. Egentligen var det inte tänkt att det skulle bli så här med smarta telefoner. OCH jag funderar starkt på att införa telefonförbud minst en dag i veckan för gott.



Skön söndagskväll till er!


K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...