tisdag 25 februari 2014

Jakten på drömhuset...





G.O.D.K.V.Ä.L.L



...Hemnet!



Sitter just nu och klickar på Hemnet och funderar på det där med jakten efter drömhuset. Detta hus är det som haft mest besökare under denna månad på Hemnet. En hästgård på landet i Falurödfärg utanför Uppsala med punschveranda och vackra kakelugnar.



Foto: Hemnet



Ett riktigt renoveringsprojekt till ett bra pris. 



Foto: Hemnet



OCH visst är jag inte ensam om att sitta och klicka på Hemnet varje kväll. Många letar 
länge efter det där speciella huset att verkligen investera sitt liv i och kalla för hemma.



Foto: Hemnet



Jag känner till och med folk som fortsätter sitt letande efter att de köpt sitt drömhus;) 
SÅ kanske är det inte huset i sig UTAN själva jakten och själva projektet som 
lockar oss så. 



Foto: hemnet


 Jakten på drömhuset är ett letande som kan ta flera år innan man äntligen hittar det 
perfekta huset! För när man verkligen ska satsa något, pengar såväl som tid och energi, 
vill man knappast att det ska bli halvdant utan det är all in som gäller! 



Foto: Hemnet


Så jag klickar mig vidare och bokar in mig på nya visningar denna vecka med:)



Önskar er en fin kväll!


K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...