torsdag 27 mars 2014

Rosa inredning i vår...







H.E.J


...torsdagskväll!



Klickar mig runt för inspiration till min shopping tur i helgen och hittar fin fina  rosa toner. 
Rosa har dock aldrig varit min färg men visst blir man glad av lite pastellfärger så här på våren. 
OCH visst får det en att längta ännu mer till sommaren.



Foto: Blackballon blogg



För mig fungerar det med denna ljust, ljust gamelrosa tonen. Måste erkänna att jag är 
riktigt sugen på att köpa mig en till Tine K lampa. Dom är så otroligt fina och speciellt 
med denna lampskärm.



Foto: Blackballon blogg



Kuddar är ett bra sätt att förändra inredningen på och när jag tröttnar säljer jag dem 
vidare på Tradera. Där köper folk precis allt.



Foto: Blackballon blogg



Det tycker jag är bra för då kan jag köpa mig något nytt.

 

Foto: Blackballon blogg



Imorgon är det redan fredag. Vad snabbt veckorna går.  MEN först gör 
vi det bästa av torsdagskvällen:)



Trevlig kväll!



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...