måndag 14 januari 2013

Glas i all enkelhet...








HEJ MÅNDAG!



På gårdagens tomtjakt vid havet hittade vi ingen vinnare men vi fick definitivt mersmak och nästa helg ska vi ut och titta på en ny tomt som vi har hittat. Hoppas på bättre lycka denna gång:).

Idag har det varit en sån där dag då man bara vill dra täcket över huvudet och slippa gå upp. Lyckades ta fel på både Noras doktorstid och glömma bort ett viktigt möte. Kanske hade det varit bättre om jag stannat under täcket ;-).



Bjuder på några bilder av glas i all enkelhet...



Foto: Nadias Drömhem


Den lilla vasen kommer från Svenskt Tenn och den stora är ett loppisfynd.


Foto: Nadias Drömhem

Dessa fina vaser är helgens loppisfynd, båda för under femtiolappen. Tycker dom är så fina tillsammans på fönsterbrädan.


Foto: Nadias Drömhem



Min fina bambuvaser får också en självklar plats på fönsterbrädan där dom gör sig bäst i speglingarna från ljuset som lyser in. Har även samlat på mig en röd bambuvas men den passar inte riktigt in när julen har åkt ut. Jag har en passion av att samla på just glas och tittar alltid efter nya fynd när jag kommer till en ny antikaffär eller jag går på loppis. Blir glad i hela kroppen när jag hittar något som jag tycker om. Jag är ständigt ute på jakt och har kanske blivit lite av en mani.



Här kommer ett boktips till er som gillar att samla och kanske är lika passionerat tokiga som jag:): 

Foto: Bokia



Ha en fortsatt trevlig kväll...



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...