onsdag 23 januari 2013

Längtar ut till solen...








H.E.J.S.A.N



...alla fina!



Idag är det tredje dagen som jag inte kunnat ta mig ut från lägenheten då jag har en riktigt sjuk lillfia. Alla dessa dagar har solen lyst och det har varit så där gnistrande vintervitt och härligt. Typiskt! När min man har kommit hem från arbetet har jag helt enkelt varit för trött för att ta mig ut efter en hel dags vyssjande och pussande på varm panna.

Så idag får det bli en sån där dag när jag drömmer mig bort lite igen. Hittade detta fina hus på Hemnet och längtar genast efter sommar, sol, bad och salta vindar :). Det vackra skärgårdshuset ligger i Lysekil vid Ramholmen och är byggt 1905. Så himla vackert!
























Ni som har möjlighet passa på att ta en lång vinterpromenad i det vackra vädret. Jag ska passa på att drömma mig bort lite till innan den lilla vaknar igen.



Ha en riktigt fin dag i solen!



K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...