tisdag 8 januari 2013

Morgonstund har guld i mun...






Godmorgon på er!



Eller ska jag kanske skriva förmiddag ;-)! Har precis lämnat stora tjejen på förskolan och den lilla tösen sover fortfarande i vagnen. Detta är den bästa stunden på dagen när jag har förmånen att få lite lite egentid. Lite nybryggt kaffe och några skorpor till det och jag känner mig på topp. Kan det bli bättre?

Passar på att sitta kvar en extra stund vid köksbordet för att bara njuta av lugnet.

Foto: Nadias Drömhem



Bricka från Svenskt tenn Manhattan, röd kaffekanna Stelton, vasen är ett loppisfynd, ljuslykta från Ittala Kivi i klart glas, vit kaffekopp Rörstrands Swedish grace och grönt fat från Gefle Porslinsfabrik inköpt på auktion.



Foto: Nadias Drömhem



På vår vita amaryllis i köket kommer det nya knoppar hela tiden. Det är så himla fint med amaryllis knoppar tycker jag. Vackert!!



Foto: Nadias Drömhem



Jaha nu var det slut på friden. Lillfia vaknade och det är dags att göra lite nytta här hemma. 
Ha en fortsatt fin dag!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...