söndag 6 januari 2013

Nytt till vardagsrummet








Hej Söndag!



Tog en sväng till MIO möbler vilket resulterade i två nya kuddar och en korg på mellandagsrean. Kuddarna har jag skrivit om i ett tidigare inlägg då jag trodde att dessa skulle passa bra till vår nya gråa soffa och vilken tur jag hade då båda kuddarna var med på rean med 50% rabbat på ursprungspriset. Jag hittade även en praktisk korg till lillfias små leksaker som vi kan ha i vardagsrummet. Innerfodret går i samma vinröda färg som kuddarna. Är riktigt glad över mina fynd!

Foto: Nadias Drömhem

Foto: Nadias Drömhem

Foto: Nadias Drömhem

Foto: Nadias Drömhem



Nu är det dags att ta tag i söndagsgrytan. Ha en fortsatt trevlig söndag :-).



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...