söndag 3 februari 2013

Min inredningsstil








H.E.J



...alla fina!



Jag har funderat en del på hur jag skulle beskriva min egen inredningsstil och det är svårt för egentligen gillar jag så himla mycket. Men en ljus bas på väggar, möbler i vitt, svart och mörkt trä som teak, jakaranda och ek, designklassiker blandat med antika möbler, modern konst gärna fotokonst, äkta mattor och accenter i klara färger och mönster det är vad jag gillar.



Har du själv funderat vad du har för inredningsstil kan du gå in här och göra ett roligt test. Jag har själv gjort testet och fick reda på att jag var Rustic Revival vilket betyder att jag älskar mixen mellan modernt och lantlig stil. De enkla linjerna av modern inredning men med rustika/vintage inslag. En enkel bas med vita, ljusa färger skapar en fin tom duk för mina antika föremål och loppisfynd samtidigt till mina klassiska modernare föremål som jag gillar. Jag tycker nog att beskrivningen stämde rätt väl och påminner lite om min egen beskrivning ovan :). Här kommer några inredningsbilder på "min" stil.







Foto: Patric Johansson



Foto: Patric Johansson



Foto: Patric Johansson



Foto: Patric Johansson






Foto: Patric Johansson



Foto: Patric Johansson


 
Foto: Patric Johansson



Glöm inte att göra inredningstestet nu ;-). Här ska vi vidare mot öppna förskolan så nu är det dags att göra iordning barnen och bege sig ut i vinterkylan!



Hoppas att ni får en bra start på veckan!



K.R.A.M


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...