tisdag 5 februari 2013

Huset vid Britasskäret






H.E.J



... huset vid Britasskäret!



Nej nu sitter jag och drömmer mig bort vid Hemnet igen ;-). Kan det bero på att det är ruggigt, kallt och slaskigt ute igen...efter en härlig helgen med massor av sol, ljus, fågelkvitter och vårkänslor som gav superenergi igår men som verkligen har lagt sig i idag.



Hittade detta gulliga lilla hus vid havet på Väddö vid Roslagens skärgård. Ett härligt hus bara 30 meter från vattnet med stor brygga och strandremsa och nyrenoverat och fräscht invändigt. Känner värmen från solen och drömmer om att kunna bo så nära havet!





















Vem skulle inte vilja ha den utsikten när man står och diskar. Snyggt med kakel upp till taket och svarta bänkskivor.





Vitt och fräscht invändigt.








Igår fick jag förresten en efterlängtad leverans från Blackballon som piggade upp mig ordentligt. Bilder på vad som låg i de stora kartongerna kommer snart ;-).



 Jag hoppas att ni alla får en fin dag!



K.R.A.M


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...