tisdag 26 februari 2013

Vår i luften...








V.A.R.M.T



...välkommen alla efterlängtade plusgrader!!!



Åhh vad härligt med plusgrader, takdropp, fågelkvitter, klarblå himmel och underbar sol långt in på eftermiddagen. Nu börjar det kännas i hela kroppen att det är vår. Vintern tycks äntligen ha släppt greppet hoppas jag. Plockade in några äppelkvistar igår. Dekorativt med vårkänsla i vas. Hoppas på några söta äppelblommor snart :)!.



Ljusstake Esq, Liten vas Esq, Stor vas gåva och tapet Sandberg.


Jag köpte en fantastisk ljusstake i Lördags på Esq gjord av ett gammalt stolsben. Så himla häftig tycker jag. I butiken fanns det ett hav av dessa fantastiska ljusstakar och alla var unika och skiljde sig mycket i färg och form. Ljusstake gjord utav stolsben kan du även köpa här eller här.



Vas Esq.



Köpte även en söt vas i samma härliga mintgröna färg som jag tänkte skulle stå i mitt matrum som går i mintgröna och turkosa toner nu i vår. Denna söta lilla vas hittar du även hos webbutiken Garden Flow shop och finns i en rad härliga färger.



Kanna och kruka Nadia Design.


De gula ärtorna som jag och storfia planterade i fredags har redan börjat att titta fram på fönsterbrädan. Det känns som vår i luften!!




Ha en underbar kväll allihopa!



K.R.A.M


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...