tisdag 5 mars 2013

Sommarkänsla med Ernst...






S.O.M.M.A.R



...längtan!



Jag längtar efter gräs mellan tårna, morgondopp i det blå och svala sommarvindar eller för att citera Ernst Kirchsteigers "Jag vill ha sommar över precis hela kroppen, inte bara doppa tårna i den".

Jag längtar också efter sommarinspiration med Ernst Kirchsteigers härliga stämma och bara fötter i TV programmet Sommar med Ernst. Jag hoppas att ni inte missat Ernst egna inrednings kollektion med stark känsla av sommar. Har ni det får ni lite inspirationsbilder här. 










































Bilderna är hämtade från Ernst egen hemsida och där kan ni även se resten av hans kollektion i hans vår och sommar katalog. Ernst beskriver sina produkter på följande sätt:

”Gemensamt för mina produkter är att de representerar det goda, enkla livet. Att de är gjorda i ärliga, levande material som åldras med värdighet. Och att de är tillverkade i vårt närområde av producenter som delar mina värderingar och syn på kvalitet. Det är mitt sätt att bidra till en hållbar utveckling. Och det ger dig möjlighet att göra ett medvetet val.” 




 ...och visst är det enkla också det vackra!



 K.R.A.M


 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...