tisdag 2 april 2013

Keramik med vårkänsla...





G.O.D.M.O.R.G.O.N



...alla fina!



 Solen skiner idag igen och vi har påsklov, härligt!

Just nu är jag sugen på lite nytt i skåpen här hemma. Inte för att det behövs eller får plats precis utan bara för att jag fått upp ögonen för Mia Blanche Settergrens keramik och hennes muggar känns sådär vårfräscha och är så fina. Mia arbetade tidigare som jurist men efter sitt fjärde barn bestämde hon sig för att låta kreativiteten ta större plats i hennes liv. 2008 började hon tillverka och sälja sin keramik under namnet Mia Blanche Keramik. De vackra bilderna är tagna av Lena Granefelt.














Gillar du som jag keramiken kan du besöka Mias ateljé och butik på Åsögatan 159 i Stockholm eller gå in på hennes hemsida här för att se närmaste återförsäljare. Och likt Mia så har jag bestämt mig för att låta kreativiteten ta större plats i MITT liv. En hemsida är under uppbyggnad och idéerna flödar. Fortsättning följer...



...ha en fin fin onsdag!



K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...