onsdag 3 april 2013

Vårkänslor & skuggspel...







V.Ä.L.K.O.M.M.E.N



...vårljus!



Kan det vara så att våren faktisk är här nu? Snön har smällt där vi bor i staden. Det är plusgrader när jag går med storfia till dagis och vantarna kan jag lämna kvar i korgen hemma. Solen värmer genom fönsterna här hemma och alla smuts och damm som varit gömd syns nu överallt och jag får städmani och dammar ständigt. Kvällssolen skapar vackra skuggor på väggarna och storfia protesterar högljutt när vi säger att det är sängdags. Ja varför ska man gå och lägga sig när det är ljust ute fortfarande?

Igår kväll åkte kameran fram för att fånga den låga solens vackra skuggspel i vardagsrummet.
Bara en sån sak ;-)!














Påsken har åkt ut här hemma som ni kanske ser (i samma veva som städmanin kom) och nu andas en känsla av vår och förväntan inför sommaren som snart är här. Vi har fågelkvitter utanför vårt fönster och idag har storfia önskat sig picknick i parken.

Visst känns det härligt?!



...ha en riktigt härlig vårdag och passa på att njuta av solen:)!!



K.R.A.M






3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och visst är det härligt med kvällssol:).
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Som jag har längtat efter lite kvällssol. Jag håller med visst är det härligt!
    Kram Sara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...