tisdag 21 maj 2013

DIY - Presentträd...







G.O.D.K.V.Ä.L.L



...i stugorna!


 Igår firade vi min mans fyrtio års kalas med underbar mat på restaurang och efterrätten intogs på glassrestaurangen Smultronstället i Söderköping. En riktigt mysig och förhållandevis lugn dag med familjen då den stora festen hålls på lördag. Har dock känt mig en aningen trött idag då det blev en del bubbel. Men fyller mannen fyrtio måste man fira STORT.

Mitt tips till er alla där ute idag är en av presenterna som min man fick igår. Ett presentträd som man fyller med kort eller checkar som man kan lösa in när man själv vill. På checkarna kan man skriva precis vad man tycker passar till personen som fyller år. På min mans checkar stod det bl.a. spadag, restaurangbesök, fiskedag, sovmorgon, massage m.m. Sådant som jag vet att han uppskattar.






Denna present är alltid lika uppskattad och man kan själv välja om checkarna ska kosta pengar eller vara gratis. Här är det bara fantasin som sätter gränser.






Himmelsöga på stam.
 





Enkelt inslagna paket med fina band fick bli årets tema. Men innehållet i dessa förtäljer inte denna historia. Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och flippa med dosan. För idag känner jag mig tröttare än vanligt ;).



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...