fredag 31 maj 2013

Nu tar jag sommarlov...






N.U



...är sommaren här!



Idag är det den 1 juni och sommaren är här officiellt. Så varmt, skönt och klargrönt. Underbart:)!

Jag har längtat efter att gå barfota i gräset, ta cykeln ner till badet för att kasta mig i havet, gå till glasskiosken med barnen för att köpa glass, sitta på en brygga och meta Abborre eller sitta med ett glas iskallt vitt om kvällarna och lyssna på naturen...

Nu tar jag sommarlov från bloggen och vi ses till hösten. Kanske händer det att jag kommer göra ett inlägg då och då. Man vet aldrig när andan faller på. Annars så hittar ni mig på Instagram hela sommaren. Där heter jag nadiasdromhem.



Foto: Lena Granfelt



 Passa på att stanna upp och njut av sommaren nu alla fina. Gör varje dag till ett fint sommarminne. Ta med barnen på en picknick i parken, ta en promenad i solen och stanna upp vid en parkbänk och andas in naturen, prova alla glassorter i glasskiosken, leta upp nya favorit bad i närområdet, ta en cykeltur på närmsta grusväg, turista i den egna staden och upptäck den på nytt och ät riktigt god sommarmat. Låt solen ge er massor av solterapi inför den långa vintern och framförallt glöm inte att andas in doften av sommar!



Jag önskar er alla en underbar sommar!



K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...