måndag 3 juni 2013

Sommar i sovrummet...






H.E.J.S.A.N



...alla bloggläsare!



Det gick visst inget vidare att ta sommarlov från bloggen. Så nu är jag här igen :)! Hoppas att ni har haft en fantastisk dag i solen och så varmt det varit här på östkusten. Riktigt skönt!!

Fick äntligen tid att köpa innerkuddar till mina nya Chhatwal & Jonsson kuddar och dom passar perfekt i sovrummet. Direkt blev det en härlig sommarkänsla i rummet.






Chhatwal & Jonsson kuddarna skapar ett visst HA begär och nu vill jag beställa flera. 






Stilleben med hundkex i små vaser på nattduksbordet.

Jag tycker att hundkex är en underskattad blomma som är oerhört vacker med sina söta skira vita blommor och vackra stjälkar. Tyvärr håller dom sig inte så länge inomhus men då är det bara till att hämta nya för ute finns det massor just nu.






På hyllan står en tavla med fiskar, sjöstjärnor och ett par glasburkar med sommarminnen i form av stenar och fossiler från Fårö.






Blåvitt porslin ger sommarkänsla.






På fönsterbrädan står det stilleben i vitt.






Här sover jag gott i natt efter denna dag som måste varit den varmaste dagen under detta år. Nu ska jag svalka mig med ett glas vitt på balkongen tillsammans med mannen innan det är dags för sängen.



Ha det så gott alla fina!


K.R.A.M


2 kommentarer:

  1. Hej finaste!!! Vilka vackra bilder du bjuder på sådär härligt somriga, för visst nu har sommaren verkligen kommit ÄNTLIGEN! Ha en fin fortsatt helg kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt sovrum du har. Jättefint!!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...