söndag 19 maj 2013

Söndagsbilden...





H.Ä.R



...sitter jag gärna hela sommaren!



Foto: Sköna hem



Foto: Sköna hem


Riktig härlig sommarinspiration i sommarens favoritfärger vitt och blått och en gnutta sol får bli dagens söndagsbild. På den platsen skulle jag kunna tänka mig att spendera hela sommaren. Det ser riktigt inbjudande ut :)! Vill du titta på liknande inspirationsbilder eller veta mer om någon inredningsprodukt på bilderna kan du gå in här.

Nu ska jag fortsätta att bara njuta av denna varma dag och kanske ett STORT kanske kommer jag ta mitt första dopp för i år :).



Önskar er en riktigt fin söndag!


K.R.A.M



3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Nu längtar jag till sommaren!
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Älskar den här bilden. Har sett den tidigare i Sköna hem och den är ju bara sååååå fin :)!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...