torsdag 26 september 2013

På öppna spisen...







V.A.R.M.T



...välkommen kära torsdagskväll!



Imorgon är det fredag igen. Tiden går alldeles för fort men visst är det alltid lika skönt med fredagar. Speciellt efter denna vecka känner jag då jag flyttat runt tre rum här hemma, skruvat möbler och fixat samtidigt som vi har haft flytt på jobbet med mycket packande och monterade. 

MEN snart alldeles snart tar jag helg :))






Dagens stilleben på öppna spisen. En plats där jag ändrar om kanske lite för ofta. Just nu guld och mässing blandat med klart glas.






Gillar verkligen denna spröda växt och dess skira små blad.
 





Jag hoppas på att kunna ta lite bilder från våra nya rum till helgen så ni får se resultatet. Men först en massa roligt fix kvar att pyssla med.



Ha det så gott kära bloggläsare!



K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...