söndag 22 september 2013

Välkommmen höst...







V.Ä.L.K.O.M.M.E.N



...höst!


Nu känns det i luften!

Hösten är här. På riktigt! Kyliga mornar med dimma som ligger tät över åkrarna och tidiga mörka kvällar då jag stänger fönstret innan jag går och lägger mig. OCH i och med det åker varmare och murrigare toner fram här hemma.






Idag mötte vi hösten ute vid havet.






En alldeles lagom härlig dag med familjen.






Här hemma har framför allt gula toner plockats fram lite var stans och sprider lite extra höstlig känsla.






En av mina fina tavlor från prints.se kommer verkligen till sin rätta nu.





OCH så även den lilla pumpan som jag tillverkat för många år sen. Mer gula toner har fått flytta in här hemma men mer om det en annan gång.
Vi har äntligen målat klart i vårt nya sovrum också så nu är det snart dax för flytt. Äntligen får mina två små skatter ett varsitt rum och jag har fått tre "nya" rum att inreda och piffa. Så mycket kul! Mer bilder på det inom kort;)



Nu önskar jag er en riktigt mysig söndagskväll!



K.R.A.M

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...