måndag 7 oktober 2013

Framkalla instagrambilder...









G.O.D.K.V.Ä.L.L


...alla fina!



Måndag och ny vecka!
 
 Tiden går snabbt när man har roligt. Jag syftar på helgen såklart då denna måndag kändes extra grå och seg. Hösten är verkligen här nu även om värmen håller sig kvar. Denna gråa dag vill jag passa på att tipsa om något riktigt roligt. Det är nämligen så att jag upptäckt att man kan framkalla sina Instagram bilder här. Bara så roligt:)






Man kan välja på polaroid, vanliga kort, canvastavlor, trätavlor och vykort. Jag valde polaroidbilder. Tyckte det kändes passande för formatet. Nu funderar jag på vad jag ska använda alla dessa fina sommarminnen till. Kanske ett nytt DIY projekt?






Man kunde även köpa fototillbehör och jag var bara tvungen att prova ett makro och vidvinkelobjektiv för mobiltelefonen. Kan inte utge mig för att vara en tekniknörd. NEJ tyvärr motsatsen till det men detta var jag bara tvungen att prova.






OCH visst var det kul att leka och testa lite med objektivet. Kan varmt rekomendera detta till alla fototokiga därute.
 







G.O.D.N.A.T.T 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...