torsdag 3 oktober 2013

Grafiska tryck i svart vitt...






Ä.N.T.L.I.G.E.N



...torsdag och imorgon är det fredag!




Uj uj uj vad veckorna rusar iväg. Tyckte precis att jag skrev ett inlägg om att det snart var fredag och med det helg. Går det så här fort knackar julen på dörren snart. Idag såg jag julmust i affären och kanske är det en aning för tidigt för det kan jag tycka. Nu gäller det att njuta av våra fina höstdagar som vi haft och all den färgprakt som nu finns i naturen. Men nu över till något som inte har med färgprakt att göra.

Jag fick förfrågan från en vän att välja ut mina favorit tryck i svart vitt och här kommer dom.


Foto: Artilleriet



Jag gillar verkligen detta tryck av Davis Ehrenstråhle Monumental Guide to New York som är en uppföljare och även den en hyllning till New York likväl som trycket nedan. 



Foto: Artilleriet



Även Guide to Manhattan är en klar favorit just nu. Dessa två finns att köpa bl.a. här.



Foto: Lilla Villa Vita



Jag gillar även denna enkla snygging Diamonds från svenska By M som du hittar här.



Foto: Lilla Villa Vita



Eller varför inte denna från samma webbutik. Vill man satsa på ett säkert kort som redan nu har blivit en klassiker ska man satsa på en Ylva Skarp såklart.



Foto: Ylva Skarps hemsida



Jag gillar självklart detta budskap men här finns det massor av tryck av Ylva att välja på. Eller varför inte vara lite creativity själv och gör ett eget tryck.

Hoppas att det bjöd på lite inspiration.



Trevlig kväll!



K.R.A.M

1 kommentar:

  1. Hej!!! Vilka läckra prints du bjuder på...o jag håller med dig gillar det där svart vita....o Ylva Skarps tryck är ju bara sååå läckra!!! Nu ska jag kika runt lite hos dig o läsa i kapp ha en fin helg kram från Maja

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...