fredag 11 oktober 2013

Friday I´am in love...







H.A.P.P.Y



...friday!


Älskar fredagar extra mycket nu när jag börjat att arbeta igen:) Extra skönt att hämta barnen på dagis och sedan få åka hem och göra det lite extra mysigt i vetskapen om att man ska vara ledig i hela två dagar.






Älskar även min ask som jag köpte i somras på Artilleriet av Fabienne Jouvin. Älskar färgen, formen och uttrycket. Helt i min smak. 






Älskar rosor även om jag måste medge att det inte är min favoritblomma. Men visst blir man extra glad av att få tio röda rosor av den man tycker om.






Älskar även lugnet som infinner sig när barnen äntligen somnat för kvällen och jag kan lägga upp fötterna på schäslongen och bara koppla av.



Önskar er en skön kväll!


K.R.A.M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...