måndag 18 november 2013

Inredningstips...







H.E.L.L.O



...monday!




Ny vecka och jag tänkte bjuda på lite inredningstips i vinterskrud med några nyheter, erbjudanden och passande vinterinredning som finns ute på marknaden just nu. OCH i dag börjar vi med de stora varuhusen. Häng med:)




Foto: EM möbler



Detta fina soffbord Shelter med marmorskiva kommer från EM möbler och har ben av vitlackad metall för ett riktig bra pris. Nu blir jag sugen på att ändra om helt här hemma.



Foto: Livet hemma, Ikea



Denna fina sänggavel Årviksand är en favorit hos Ikea just nu. Riktigt snygg!



Foto: EM möbler



Just nu har även EM möbler bra rabbat på lampor och jag fastnade för denna lampa Astrid till vår hall som tidigare kostat 699 kr men idag bara kostar 199 kr. Det kallar jag fynd!




Foto: EM möbler



Fina ljuslyktor Alicia för 39 kr.



Foto: Livet hemma, Ikea



Finaste arbetslampan just nu kommer från det stora varuhuset och heter Ranarp. Med pulverlackerad stål, beslag i mässing och textilklädda sladdar känns serien tidlös och påkostad. 



Foto: Livet hemma, Ikea



Foto: Mio möbler



Fina korgar Vilda till julgranen eller till de tjocka vinterplädarna hittar man hos Mio i ett set om tre.


Imorgon tittar jag vidare efter passande vinterinredning men då på en helt ny plats;). Tills dess får ni ha det så gott alla bloggläsare.



Natti natti!


K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...