tisdag 19 november 2013

Jul med Svenskt Tenn...






G.O.D.K.V.Ä.L.L



...tisdag!



Vad är väl en jul på Svenskt Tenn...? . Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles...alldeles underbar!

Igår granskade jag de större inrednings varuhusen på vinterinspiration och idag granskar jag julen på Svenskt Tenn. Det kallas för kontraster. Julen på Svenskt Tenn bjuder på riktig julkänsla i traditionsenliga färger som guld, rött och grönt i klassiska och tidlösa former.



Foto: Svenskt Tenn



Älskar verkligen den klassiska julen. Gammalmodig som man är, håller jag mig gärna till traditioner när det gäller högtiderna här hemma och under jul kommer lite extra rött, grönt och guld fram.



Foto: Svenskt Tenn



Jag tröttnar aldrig på Estrid Ericson fina elefantmotiv. Så klassiskt och tidlöst. Här nedan kommer några fler favoriter till jul.



Foto: Från Svenskt Tenn



Här hemma är det fotboll på TVn som gäller så det ser ut som det får bli en tur till för att leta mer inredningsinspiration inför vintern. Jakten fortsätter!




Önskar er en riktigt god kväll!


K.R.A.M










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...