onsdag 20 november 2013

Jul hos Artilleriet...








W.E.L.C.O.M.E



...wensday!



Inatt säger dom att den första snön kan komma. Mysigt! Längtar efter ljus i allt det här mörka. Fortsätter även idag jakten på den perfekta julen och inspiration inför den kalla vintern. Ikväll tittar jag in hos Artilleriet och visar mina jul favoriter.



Foto: Artilleriet



Julen hos Artilleriet startar fredag den 22 november med en julutställning. Hade verkligen önskat att jag kunde åka. Lägg märke till den snygga raku foten på bilden. Riktigt fin!



Foto: Artileriet



Har också fått en riktig försmak för massiv rå matt mässing. Ett levande material som förändrar utseende med tiden och får en fin patina. Här i två varianter. Den ena som vas och den andra som förvaringskärl med lock.



Foto: Artilleriet



Gillar även den nya varianten av ljusstaken Octopus i grått och mässing. Den skulle göra sig jättebra här hemma. Me like a lot!



Foto: Artilleriet


JA på Artilleriet hittar man verkligen det där unika och lilla extra tycker jag. Mycket fina detaljer som i sig nästan är som konstverk och det gillar jag.



Nu hoppas jag på snö. Ha en mysig kväll alla instavänner!




K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...