tisdag 3 december 2013

Danskt julhem...





G.O.D.K.V.Ä.L.L



...i stugorna!


Idag råkade jag titta på antalet besökare här på bloggen sedan jag starta och insåg att jag har haft 20500 st. Känns helt otroligt fantastiskt att så många tittat in för att de fastnat för någon bild eller rentav följer mig här på bloggen. Så himla roligt!

Snart är det ett år sedan jag startade bloggen. Ett år som gått med rekordfart och så mycket roligt som har hänt under resans gång. Men mer om det en annan gång. För idag vill jag visa bilder från detta fantastiska danska julhem. Visst är det så att danskarna är riktigt duktiga på inredning och detaljer:).



Foto: Bo Bedre



Foto: Bo Bere



Foto: Bo Bedre



Foto: Bo Bedre



Foto: Bo Bedre



Foto: Bo b












Sov så gott alla fina!


K.R.A.M




1 kommentar:

  1. hej hopp!!! Visst är danskarna fantastiska med inredning!!!! Du bjuder på ljuvliga bilder ett sånt hem skulle man ha!!! Ha en fin fortsatt vecka kram från Maja

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...