måndag 2 december 2013

Julstämning med damejeanne...

 
 
 
 
M.Å.N.D.A.G
 
 
 
...och ny vecka!
 
 
 
Hoppas att ni haft en fin adventshelg!
  Jag är riktigt nöjd med min även om jag gärna hade sett lite snö på backen. Idag fortsätter pysslet här hemma då jag har en sjuk liten lillfia, så här hinns det med att bakas lite medan jag pussar på varm panna. 




 Har köpt en ny fin vas från Tine K Home som väntar på några fina kvistar och några kottar och ekollon i vit keramik. Vasen hittar du här. Den passar perfekt in i sovrummet som just nu går i vitt och grått. Nu väntar jag bara på mina nya Chhatwal & Jonsson kuddar i vitt och grått som kommer passa perfekt på överkastet.
 





Köpte en julslinga som jag stoppade ner i min damejeanne. Det blev fin julstämning utan stor ansträngning. Och nu står den där på byrån i sovrummet och glimmar så fint.
 





Ibland behöver man inte anstränga sig så hårt för att skapa den där lilla extra julkänslan.






Lite fattigmans silver fick även komma fram. Passar så fint till julen tycker jag.






 Nu ska jag passa på att slänga mig i sängen och gotta mig åt nya Sköna hem medan lillfia sover:)




Ha en fin måndag!


K.R.A.M

2 kommentarer:

  1. Hej! Undrar var den gråa burken/asken bredvid damejeanne kommer ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den gråa asken som egentligen är mer åt det gröna hållet kommer från Artilleriet:))

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...