måndag 7 april 2014

Betong...





H.E.J



...ny vecka & snart påsklov:)!


Jag blir så otroligt inspirerad av material.

Igår fastnade jag för denna tavla då jag googlade runt efter något helt annat. 
Men den fastnade på grund av sin enkelhet.



Foto: Happywall



Så himla fint. Jag gillar att inte konstverket tar över. Dras som oftast till lugnare motiv när 
det är något som ska upp på mina egna väggar. Denna fina tavla som heter Ljus betong hittar 
ni på Happywall. Där finns en rad tavlor med olika material motiv som ex. betong, tegel, 
trä, plåt m.m.



Foto: Pinterest


Har länge suktat efter Tove Adams betong ljusstakar. En dag ska jag 
köpa mig ett par.



Foto: Pinterest



Är riktigt sugen på att starta igång ett betong projekt till sommaren. En betongskiva och 
några vackra objekt till trädgården står på listan bl.a. ett fågelbad.



Foto: Pinterest



Önskar er en riktigt bra start på veckan!


K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...