onsdag 16 april 2014

Påskdukning...






G.L.A.D  P.Å.S.K



...alla fina!



I dag är det Skärtorsdag och jag har precis klätt ut storfia till påskkärring och nu går hon på påskäggsjakt här hemma även om jag talat om att Påskharen inte kommer förrän på lördag.

Vi gör ingen stor grej av Påsken här hemma. Men lite påskfint vill man allt ha och 
lite god mat måste det också bli såklart:)



Foto: Nadias Drömhem



Idag bjuder jag er på en färgsprakande påskdukning.



Foto: Nadias Drömhem



Jag tycker det är fint att mixa och matcha i starka färger och det passar extra bra till Påsk.



Foto: Nadias Drömhem



 På Påskafton blir det självklart en lite finare dukning med ägg och påskdekorationer.



Foto: Nadias Drömhem



Nu ska jag leta efter lite goda påskrecept på datorn. Alltid roligt att prova något nytt när tiden finns:) Vad äter ni i Påsk? 



Önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!!



K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...