torsdag 10 januari 2013

En månad med bloggen






HIPP HIPP HURRA

för kära bloggen idag!



Idag firar jag en månad med min blogg. Tänk att det gått så snabbt och att jag lärt mig så mycket. Hade inga kunskaper om bloggvärlden innan jag startade upp denna sida. Måste även erkänna att jag inte läst så många bloggar överhuvudtaget. Men nu har jag botaniserat bland inredningsbloggar som är helt fantastiska och inspirerande och verkligen vågar bjuda på sig själva och öppnar upp sina hem för sina läsare. Helt fantastiskt :-)!!! Man mår så bra efter att ha läst fin, fina inlägg om inredning och vackra saker. Ja det är ju sådant som JAG mår bra av!

Jag är otroligt glad att jag lyckats få till en någorlunda layout på min blogg som jag känner mig nöjd med. Men hoppas på att förnya och förbättra den hela tiden. Det jag inte riktigt har fått kläm på är ju hur man når ut till er läsare. Jag skulle ju så gärna vilja ha lite kommentarer på mina inlägg. Kom gärna med tips om detta för jag är helt novis på det området. Hoppas på att få fira min första kommentar inom kort ;-)!! 



Unnade mig en bukett fin fina tulpaner på denna 1 månaders dag!




Foto: Nadias Drömhem






K.R.A.M

vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...