onsdag 30 januari 2013

Finaste matrummet







H.E.J



...alla fina denna regniga och blaskiga onsdag!



Efter gårdagens funderingar kring min makeover i matrummet hittade jag detta fantastiska inlägg när jag var inne på Blackballons blogg från Jennys matrum. Så himla fint helt enkelt!!!






Kanske blir det till att måla vårt matrumsbord vitt och stolarna svarta med svart och vitrandigt tyg till stolssitsarna. Snyggt och tidlöst!






Snyggt att bryta av med lite bambu i allt det vita och svarta. Här med den fina korgen från Tine K.






Jenny har nästan precis ett sådant skåp som jag är ute efter. Mörkt på utsidan och ljust på insidan.






Det är detaljerna som gör det.









Ett riktigt fint matrum som piggar upp en grå och tråkig dag som denna. Nu ska jag passa på att krypa upp i schäslongen med en filt och boken jag läser nu och bara mysa en stund nu när lillan sover.




Jag önskar er alla en fin fortsättning på dagen:)



K.R.A.M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...