söndag 24 februari 2013

Ljusstakar och en söt liten vas...








V.Ä.L.K.O.M.M.E.N



...kära söndag!



Tog en liten tur till grannstaden igår och tittade in i butiken Esq efter tips från bloggen Mitt vita hus. Riktigt rolig butik med massor av fint med märken som bland annat Tine K, House Doctor, BTC, Walter & Co, Olsson & Jensen, Rice, By Nord, Ylva Skarp, Agneta Livijn, Tolix och mycket, mycket mer. Det var så mycket fint att titta på att jag nästan inte kunde välja något. Till slut fick jag ljusstaksfnatt i affären och gick loss på tre ljusstakar och en vas. Det kommer garanterat bli ett kärt återbesök snart:). 

Idag bjuder jag därför på några bilder från två av ljusstakarna som hamnade i påsen.



Ljusstakar från Olsson & Jensen, vas från Ittala.






Mina vackra dansande män på vår öppna spis och lite vita tulpaner.






Stilleben med vaser i klart glas och lite grönt.






Nu ska vi rensa och röja här hemma. Några saker ska upp på vinden och resten åker till Returpunkten. Skönt med lite utrensning nu till våren. I eftermiddag blir det vinteraktiviteter med kära vänner :).




Önskar er alla en fin fin söndag. Vi ses snart igen!


K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...