måndag 6 maj 2013

Af Swedala på önskelistan just nu...









G.O.D.M.O.R.G.O.N



...alla fina!



Eller kanske den där GODA morgonen inte gäller mig just idag då jag knappt fått sova en blund inatt. Liten fia är riktigt krasslig i halsen och har hostat och skrikigt om vartannat hela natten. SÅ idag önskar jag mig en riktigt skön och nybäddad säng där jag kan få sova hela dagen :)!!

Hittade denna fantastiska bild hos Sköna hem på en riktigt inbjudande säng med ett bäddset från Af Swedala som står längst upp på önskelistan just nu. Så fina! Har precis upptäckt att dom har så mycket mer än bara vackra bäddset och fina badlakan. Gå in på deras egen nätbutik här om du vill veta mer.



Foto: Sköna hem



Hoppas att ni är utvilade för denna vackra & soliga dag!



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...