onsdag 8 maj 2013

Sol ute, sol inne...






S.O.L



...i sinne!



Visst stämmer det. Vilka dagar vi har haft :)!! Riktigt härlig försommarvärme och växter som fullständigt spricker ut i blom. Min dotter frågade mig igår om det var sommar nu och ja det känns nästan så. Jag har börjat sova med öppet fönster och det hör ju sommaren till. Skönt att vakna till fåglarnas kvitter och sol som lyser in i sovrummet.






 Skönt att vakna upp i ett vitt och ljust sovrum. Det ger massor av ljusterapi.






Min man fick denna skulptur när han fyllde trettio år (ett porträtt) och det är nästan exakt på pricken tio år sedan då han fyller fyrtio om ett par veckor. Hjälp vad tiden går.






Självklart var jag tvungen att plocka in lite blommor till sovrummet med. Ute fullständigt spricker allt ut i blom och det är helt makalöst vackert just nu. Har varit lite mycket blombilder här på bloggen på sistone. MEN det kan inte hjälpas när det är så fint ute som det är nu.






Denna underbara Magnolia!






Inte ett moln så långt ögat kan nå:).






Nu är det dags att ta tag i denna vackra dag och ladda inför långhelg.



Önskar er en fantastisk Allhelgonahelg i solen!



K.R.A.M







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...