fredag 9 augusti 2013

Gårdsbutiken House of Swea...









V.Ä.L.K.O.M.M.E.N



...sköna fredag!



För några dagar sedan besökte jag mina vänner Linda och Marias gårdsbutik House och Swea som ligger här vackert beläget vid Marbystrand intill Bråviken. Jag kan varmt rekommendera en söndagstur till denna fina gårdsbutik i det sötaste lilla huset om man bor i krokarna :). Är det så att man har för långt till denna fina plats så börja med att gå in i deras webbshop här istället.






I gårdsbutiken hittar man fin fin dansk design av märken som Falby, House Doctor och Ib Laursen men även hudvårdsprodukter och makeup. 






Jag snöade direkt in mig på inredningssortimentet då det ligger mig varmt om hjärtat.  Ja det var så mycket fint så man fick riktigt svårt att välja vad som skulle få ligga i påsen med hem.



 


Vackra härliga sommartoner...









 


...och hög mysfaktor!






OCH självklart fick jag med mig några fina saker hem. 






Bland annat denna söta mintgröna ljusstake som passar perfekt i mitt mintiga kök och den söta vita kannan Mynthe från Ib Laursen. Så fint i mitt kök:)!





Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll!



K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...